Wednesday, December 29, 2010

perlukah?

1015am
29/10/2010


perlukah kita mgeluarkan air mata tok sesuatu yg mbuatkan kita berasa sedih+kecewa bila mgenangkan perkara "itu" tersebut?

kdg2 kita tau yg mende yg 'salah' tersebut bukan berpunca daripada kita
tetapi perasaan+faktor sekeliling mbuatkan kita jd 'begitu'
mbuatkan 'org lain' salah kan kita..
tolong lah saya tok cari pyelesaian..
adakah 'perkara' itu berulang kbali?1020am
29/12/2010
maaf
hidup bagaikan roda
kdg2 d ats
n kdg2 d bwh..
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh..

1 comment:

Cahaya Keredhaan said...

huhu...sedey plak aku bc entri ang yg neh...( adakah aku ni FREE sgt yg ghajin duk mengomen blog ang neh hadii oiii??) haha..

mgkin klu kita x ulangi kembali kesilapan 'tersebut'maka perkara 'itu' tidak akan berulang kembali..

manusia,kehidupan,persepsi..mmg x dpt dipisahkan..sekali kita buat perkara buruk org akan igt smpai bila2..tp biarpun 100x kita wat perkara baik..org xkn selamanya igt perkara baik yg kita buat...

mmg hidup ibarat roda..klu roda hanya statik aka x bergerak..mcm mna kenderaan nak jln...smpai ke destinasi...mcm tu gak dgn kehidupan klu sentiasa di atas..kita xkan dpt rs manisnya kehidupan bila kita berjaya bangkit dr bwh.. ( apa yg aku melalut nih??? -_- ) hahaha

anyway, mntk maap byk2 klu ada slh clap..terasa hati & sbgainya..

sorry..sorry..sorry ( song by : super junior)

aku ada wat slh kat ang ka???